Część dotycząca kreacji obfituje w szereg ćwiczeń – m.in. pozwala na poznanie i zastosowanie technik generowania pomysłów w różnych kanałach komunikacji, umożliwia rozstrzygnięcie czym jest dobra reklama i jak ją umiejętnie oceniać, wprowadza zastosowanie kryteriów emocjonalnych i racjonalnych.
W części poświęconej social mediom studenci poznają wiele aspektów strategii działań – m.in. jak wykorzystać ich potencjał w budowaniu świadomości marki, jak planować długofalową obecność marki w mediach społecznościowych, kanały komunikacji i ich specyfikę, czy działania z influencerami, jakie treści się sprzedają czy jak mierzyć efekty aktywności w social mediach.
Warsztaty są prowadzone przez specjalistów z wieloletnim stażem i pokaźnym zestawem nagród na koncie. Wśród wykładowców znajdują się profesjonaliści z mBanku, Szkoły Mistrzów Reklamy oraz agencji: Katarzyna Dragovic, Mateusz Nowak, Bartek Klimaszewski, Michał Sławiński, Dawid Kaźmierczak, Arek Szulczyński, Paulina Moryc, Paweł Popek.